Tapahtumia

9.-10.3.2024 Yhdistysjohdon seminaari, Haikon kartano

Kävimme edustamassa yhdistystämme Etelä-Suomen aluetoimiston järjestämässä Yhdistysjohdon seminaarissa Haikon kartanossa.
Kuulimme ajankohtaisista asioista liiton puheenjohtaja Håkan Ekströmiltä, keskustelimme vaikuttavuudesta ja Painavasta Syystä. Nautimme hyvästä ruuasta ja ystävien tapaamisesta.

Tule sinäkin yhdistyksen toimintaan mukaan!

Kuvassa vasemalta Jani Lauttanen, Sasu Saastamoinen, Veera Viitala ja Mika Lahtinen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#PainavaSyy
10.10.2023 Hämeenlinnan torilla

Mikä on #PainavaSyy?

#PainavaSyy kokoaa yhteen kaikki SAK:laiset ammattiliitot ja niiden jäsenet. Se paljastaa ja nostaa keskusteluun, miten huonosti maamme hallitus kohtelee työntekijöitä, työttömiä ja heikoimmassa asemassa olevia. Jos seuraavat neljä vuotta menevät kuten hallitus haluaa, meillä työntekijöillä on todellakin painava syy olla huolissamme. Meitä uhkaavat useat heikennykset. Niiden takana ei ole taloudellinen tarve, vaan työnantajan vallan lisääminen. Sosiaaliturva laitetaan leikkuriin. Huonosti suunnitellun ja kiireessä toteutetun paketin tulos ei ole joukko uusia työntekijöitä vaan köyhiä.

Nyt on painava syy toimia! - Ammattiliitto JHL